ההתמחויות שלנו

חדרי ארונות בעיצוב אישי

אנו מציעים לכם חדרי ארונות בעיצוב אישי, ייחודי ובהתאמה מלאה לצרכים המשתנים של משפחות ויחידים, תוך ניצול מירבי של המקום – בין אם מדובר בארון של דלתות הזזה, מדפים, מגירות או תלייה. הארונות שלנו מורכבים מלוחות עץ חזקים השומרים על אורח חיים אורך ובמראה קלאסי ויוקרתי. וכן במדפים נייחים, מדפים נשלפים, מדפים עבור נעליים, שיטות שונות של תלייה מתוחכמת או הידרואלית ומגירות מעוצבות עם סגירות מיוחדות.

 

אצלנו תקבלו:

* חדרי ארונות בעיצוב אישי תוך הבנה מעמיקה בהנדסת אנוש ובתרבות הדיור הישראלית.

* חדרי ארונות בהתאמה אישית מהווים פתרון אחסון ברמות גימור גבוהה, המאפשר ניצול מירבי של החלל המיועד.

* בעת עיצוב חדר הארונות נעשה שימוש בלוחות עץ חזקים השומרים על אורח חיים ארוך.

* מתקני תלייה יורדים בעזרת משיכת מוט, מתלים נשלפים לתליית מכנסיים בצורת מניפה, מגירות שקופות, מגירות נשלפות אשר מחולקות לתאים ומיועדות לגרביים ולעניבות, תאורה פנימית חכמה ויחידות אחסון ניידות על גלגלים.

* אנו עושים התאמה מקסימלית בחלל החדר ועיצוב חדרי ארונות בעיצוב אישי באמצעות פינות מתחברות וללא מחיצות להגדלת שטח האחסון ללא מגבלה של גובה או רוחב, והכל מיוצר בהתאמה אישית אצלנו ועפי’ דרישה.

 

הלקוח קובע לעצמו סטנדרט מסוים בעת עיצוב חדרי ארונות בעיצוב אישי וכל זאת בהתאמה מקסימלית לחדר הנדרש ועיצוב הדברים מסביב, אנו מציעים לכם ליווי מקצועי מההתחלה ועד הסוף, צוות אנשי מקצוע מיומן ונגרים מקצועיים שיעצבו לכם את הארון בצורה מושלמת, אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ בכל דרך אפשרית, ואנו נעשה כבר את השאר.

רהיטי עץ בהתאמה אישית  

מקום המפלט שלנו, הבית החמים, כשאנחנו בוהים מסביב וחושבים לעצמנו מה נוכל לשנות, להכניס, להזיז, להגדיל או להרחיב אז מתחילים להסתכל על המסביב ואז עולות כל מיני שאלות, מה לגביי הרהיטים? רהיטי עץ בהתאמה אישית יכניסו צבע, אור, נוסטלגיה של פעם ושיר מזמור, באותה הנשימה גם חידוש ורענון הבית לא יזיקו ויגרמו לבית להראות שונה ומיוחד. אז אם תרצו לעצב את הבית אחרת וגם לעצב חדרי ארונות בהתאמה אישית בשילוב רהיטי עץ בהתאמה אישית, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תמצאו המון דוגמאות של רהיטי עץ בהתאמה אישית גם באתר וגם בחנות, באולם התצוגה שלנו. תוכלו לבוא ולהתרשם ולבחור את העיצוב הנכון והמתאים לכם ביותר ומשם אנחנו נגשים את החלום שלכם בצורה בה אתם תבחרו.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו