ההתמחויות שלנו

חדרי שינה יוקרתיים מעץ

אנשים הם יצורים שמשתנים, עם הגיל, עם הזמן, ביחד עם הסביבה שלהם והם לא נשארים אותו הדבר במשך כל החיים. הטעם שלהם משתנה, האופי משתדרג, הרצונות ואם האדם משתנה במהלך השנים אז מדוע שחדר השינה שלו ישאר באותה הצורה? רענון של חדר השינה שלהם פעם בתקופה, הוא הכרחי וחשוב כדי לשמור על רעננות ועל האווירה הטובה שבבית שלכם. בחדר השינה שלכם אתם טוענים את עצמכם מחדש ומכינים את עצמכם ליום חדש. חדרי שינה יוקריים מעץ; משום שמגיע לכם הטוב ביותר, בעיצוב שאף פעם לא יוצא מהאופנה עם חומרי הגלם המובחרים ביותר שילוו אותכם לטווח הארוך. עץ מלא ניתן לשלב כמעט בכל עיצוב, עם הרבה גווני צבעים, עם רוב סוגי הרהיטים, ביחד עם המעצבים שלנו תוכלו לבנות חדרי שינה מעוצבים מעץ בעיצוב אישי שמותאם בדיוק עבורכם.

חדרי שינה יוקרתיים מעץ:

עבודת נגרות מדוייקת תאפשר להתאים לכל חדר שינה את הריהוט בצורה שמתאימה למרחב שלו. לנצל את הפוטנציאל ולאפשר לבעלי הבית להפוך חזון למציאות. חדרי שינה מעוצבים מעץ, ינתן לבחור את חומרי הגלם, החל מסוג העץ הרצוי והפלטות ועד למסילות הצירים והידיות, כך שהתוצאה תהיה ייחודית. לא עוד ריהוט מקטלוג כמו שיש לכולם. אלא תוצר אישי המעיד על טעמם של בעלי הבית. חדרי שינה מעוצבים מעץ שיהיו יחודיים רק לכם, כאלו שעושים חשק לקרוא ספר במיטה ולא לצאת ממנה.

מי אנחנו?

נגריית קליר, אנו מתמחים בייצור כל סוגי עבודות הנגרות בעיצוב אישי, בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים איכותיים. הנגרייה הייחודית הזו הוקמה בשנת 1995, ובהדרגה הפכה להיות נגרייה מובילה בתחומה, המספקת שירותי נגרות עבור חברות מובילות בשוק. נגריית קליר תוכל לסייע גם לכם לעצב כל פריט שתבחרו, עד שתקבלו את התוצאה שתהיה לשביעות רצונכם. ביחד ניצור את חדר השינה המושלם בשבילכם ובשביל בני הבית שלכם.

איך מתחילים?

רוצים לדייק את הסגנון שלכם? אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אלינו לנגריית קליר, להתרשם משלל עיצובי חדרי השינה באולם התצוגה העשיר שלנו. להנות מייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות ולבחור את חדר השינה בקצב שלכם. אצלנו שירות הוא בעדיפות עליונה, במקום הראשון!

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?  התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו