ההתמחויות שלנו

מטבחי יוקרה בהתאמה אישית

מטבחים יוקרתיים מהווים את החלק האומנותי של הבית. ממש יצירה בפני עצמה! החוכמה האמיתית של מטבחי יוקרה בהתאמה אישית היא לשוות למטבח את המראה ששמים לב לכך שיש התייחסות לכל הפרטים הקטנים ביותר – ידיות, אביזרי פירזול קטנים שעושים את ההבדל, גימור מושלם בעיטורים או רעיון שעד עכשיו אף אחד לא חשב עליו. כשנכנסים למטבח יוקרתי מיד מרגישים דברים מיוחדים. מסתכלים מסביב ויודעים שכל המטבח הזה מיוחד, שונה, ייחודי ולא שגרתי שתוכלו למצוא רק אצלנו וכל זאת בהתאמה אישית ממגוון העבודות שאנו עושים ללקוחותינו. מטבחי יוקרה חייבים להיות מעוצבים בהתאמה אישית מלאה לבקשות בני המשפחה ולצרכיהם, על מנת להתאים להם באופן מושלם. נגישות, נוחות, ניצול החלל שימוש באביזרים הדרושים והתאמת חללי האחסון , אלה רק חלק מהפרמטרים שצריך להתייחס אליהם בעת עיצוב המטבח.

מטבח בצבע בהתאמה אישית

עוד נדבך אחד חשוב בעיצוב מטבחי יוקרה בהתאמה אישית הינו עניין הצבע. מטבח בצבע בהתאמה אישית הוא מטבח מיוחד, מסוגנן, ייחודי ובעל צורה מיוחדת במינה. אתם יכולים לבחור את הצבע האהוב עליכם ואנו נדאג להתאים אותו לארונות התחתונים והעליונים, נעצב את החלום שלכם ואת מטבח בצבע בהתאמה אישית בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות על מנת שתתפעלו ותהנו מהמטבח שלכם אותו תבחרו לבד וכל זאת ועוד בהתאמה אישית מיוחדת. יש כל כך הרבה אלמנטים וכל כך הרבה אפשרויות לעיצוב המטבח, נתאים עבורכם מטבח בצבע בהתאמה אישית שיתאים לכל חלל הבית, לקירות, לתמונות, אביזרי נוי ושאר הפריטים המשלימים שבביתכם, כל זאת ועוד עי’ המומחים שלנו שיתאימו לכם את כל מה שצריך. אל תהססו לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי ממיטב המומחים שלנו שישמחו לעזור ולעצב את המטבח הבא שלכם.

מטבח כפרי בהתאמה אישית  

מטבח כפרי בהתאמה אישית הוא מטבח מעוצב, יוקרתי, אחד שמכניס לבית רוח חדשה משחררת ונעימה שמביאה איתה התחדשות, צמיחה ורוגע. מטבח כזה מכניס אווירה נעימה ואינטימית שאנו נתאים לכם לפי דרישותיכם. מטבחי יוקרה בהתאמה אישית ובמיוחד מטבח כפרי בהתאמה אישית זה מטבח שעשוי מחומרים חזקים, עץ עם גוון צבע שתוכלו לבחור אצלנו והכל כמובן עם ייעוץ מקצועי ובמחירים נוחים. אנו מזמינים אתכם לעלות באיכות החיים שלכם ולהינות מההשפעה הבלתי נמנעת של העידן המודרני המספק פתרונות יצירתיים של מטבחי יוקרה מרווחים המעניקים מקלט פרטי מחיי היומיום ועם זאת לשוות לחלל החדר אמירה אינטימית, אל תהססו ליצור איתנו קשר עוד היום.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו