ההתמחויות שלנו

מיטות מעץ מלא לחדר שינה

בית… ההגדרה השנייה באלפבית העברי, המקום שבו אנו עוצרים, נחים, נושמים, מבלים עם האהובים עלינו ביותר ובעצם נותנים לעצמנו להיות אנחנו. ניתן להגיד בבטחה שמאז פרוץ הקורונה למדנו להעריך את הבית שלנו עוד יותר, למדנו להכיר את המשמעות האמיתית של להשקיע בבית שלנו. בחדרי השינה שלנו אנחנו טוענים את עצמנו ליום חדש, החדר שמיועד לנו בתוך הבית שלנו… עיצוב חדר השינה שלכם ישרת אותכם למשך מספר שנים ולכן יש חשיבות רבה לאיכות החומר. מיטות מעץ מלא לחדר השינה, באיכות לא מתפשרת, שילוו אותכם לטווח הארוך עם עיצובים שתמיד נשארים באופנה. לא משנה כמה שנים עוברות, עיצובים משתנים, צבעים נכנסים ויוצאים מהאופנה, יש דבר אחד שהוא תמיד מנצח, עץ מלא. תוכלו לעצב איך שתרצו את חדר השינה שלכם, מאיזה חומרים וצבעים שיחממו את ליבכם, עם שילוב של ארונות לחדר שינה מעץ מלא, או שידות לחדר שינה מעץ מלא, עץ מלא מיטות ובעצם לשלב אותו בעיצוב שלכם לקבלת התוצאה המושלמת.

 אבל איך אני אדע איך שילוב רהיטי עץ מלא יראה בפועל עם עיצוב החדר?

שאלה נהדרת, אצלנו לא תצטרכו לדמיין את התוצאה, באמצעות הדמיה ממוחשבת תוכלו לראות את חדר השינה שלכם כפי שיראה במציאות. תוכלו לערוך שינויים כרצונכם ולדייק את המוצר עד לתוצאה הרצויה. כך שממש לא תצטרכו לנחש!

אז מה האפשרויות?

מיטות עץ זוגיות\מיטות מעץ מלא לחדר שינה, ארונות, שידות והאופציות ממשיכות וממשיכות.. האפשרות היא בעצם כל דבר שתרצו, אין יותר חשוב מעיצוב אישי.

נעים מאוד, נגריית קליר, אנו מתמחים בייצור כל סוגי עבודות הנגרות בעיצוב אישי, בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים איכותיים. הנגרייה הייחודית הזו הוקמה בשנת 1995, ובהדרגה הפכה להיות נגרייה מובילה בתחומה, המספקת שירותי נגרות עבור חברות מובילות בשוק. נגריית קליר תוכל לסייע גם לכם לעצב כל פריט שתבחרו, עד שתקבלו את התוצאה שתהיה לשביעות רצונכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו רק אל הטובים ביותר כדי לקבל שירות עבורכם.

נגריית קליר מספקת עיצוב אישי המותאם ללקוחות, וכן מספקת שירות מהיר ואמין ללקוחות החברה. בואו להיווכח בעצמכם מהמוצרים האיכותיים והשירות המסור והמקצועי של החברה.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו