ההתמחויות שלנו

רהיטים עץ לפי מידות

רהיטים עץ לפי מידות- היכן מוצאים מקום אמין?

החלטתם לשפץ את הבית? מחפשים ריהוט איכותי וטוב בדיוק לפי חלומכם האישי? הגעתם למקום הנכון! נגריית קליר תבנה לכם דלתות פנים לפי מידות, ארונות אמבטיה לפי מידות ופשוט וקל כל רהיט שתצטרכו בצורה האיכותית ביותר!

אני רוצה לשמוע עוד!

אין ספק ששיפוץ בדירה, מעבר דירה או סתם כך התחדשות בריהוט חדיש ויפה, הינה החלטה קשה. לכל זוג ולכל אחד טעם אישי, סגנון אישי ורצונות משלו וכמובן תקצבי על פיו הוא נסמך. בדיוק מסיבה זו, אצלנו בנגריית קליר, תוכלו להפוך בשנייה אחדה למעצבים של ממש! נוכל לסייע לכם בעיצוב ובניית רהיטים עץ לפי מידות וכן ארונות אמבטיה לפי מידות, שולחנות, דלתות פנים לפי מידות ופשוט וקל כל שתצטרכו! אנחנו מספקים שירות אישי, מחירי מבצע ייחודים וכמובן עובדים אך ורק עם חומרים איכותיים שיבטיחו שכל לקוח ייצא מרוצה. אתם בוחרים מא’ ועד ת’ את רהיטים עץ לפי מידות עליהם חלמתם ואנחנו דואגים לספק לכם את הריהוט בדרך קלילה ובמראה שיא! התחדשות בריהוט חדש לבית מעולם לא הייתה חוויה קלה ומהנה מזו- אתם בוחרים ואנחנו מעצבים!

מדוע לבחור דווקא בנגרייה שלכם לעיצוב הריהוט שלנו?

נגרייתנו, עובדת בשקיקה ואחריות כבר למעלה מ-30 שנה וסיפקה אין ספור רהיטים עץ לפי מידות להמוני לקוחות מרוצים. אנחנו עובדים מהלב לאורך כל הדרך, במטרה להוציא כל לקוח מסופק ומאושר, עם ריהוט איכותי וחדיש שיחזיק לאורך זמן. אצלנו, תקבלו יחד עם מוצרים יפיפיים בעבודת יד ועיצוב אישי, גם מוצר שנעשה מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק ויחזיק לאורך זמן, מחירי מבצע ייחודים שלא תמצאו בשום מקום וכמובן, שירות אישי ומזמין, מענה לכל שאלה ושאלה והכוונה כל הדרך עד לקבלת הריהוט החדש אותו רציתם לקבל! אנחנו יודעים ששיפוץ דירה אינו הליך פשוט ורוצים להקל עליכם בריהוט מרהיב ואיכותי במחירים שוברי שוק.

מחפשים ריהוט עץ לפי מידות? דברו איתנו!

ממש כאן באתר האינטרנט החדש שלנו, תוכלו לקרוא פרטים נוספים אודות החברה ופעילותה בשלושים השנים האחרונות, כמו כן לקבל הצצה למגוון עבודות שביצענו ולהתחיל לדמיין במוחכם את הריהוט שאתם חולמים עליו. נשמח לשמוע מכם ולהתחיל עמכם בתהליך חוויתי ומהנה של יצירה, בנייה והתחדשות, במוצרים באיכות שיא ונראות מרהיבה.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו