ההתמחויות שלנו

ייצור ארונות אמבטיה

חדר האמבטיה הוא חלל הדורש עיצוב נכון כדי שיכיל את כל מה שדרוש עבור מקלחת נעימה. אין דומה חדר אמבטיה ליחיד לכזה שמשרת משפחה שלמה. מעל הכל חדר אמבטיה חייב להיות פרקטי וכמובן מעוצב ויפה. כדי שזה יקרה חייבים לתכנן אותו נכון.

פרקטיקה זה שם המשחק
ארון האמבטיה צריך לאכסן סבונים מגבות משחות מברשות קרמים חומרי ניקוי ורחצה. חדרי אמבטיה רבים מוגבלים במקום. לכן יש חשיבות רבה לתכנון המקום והחלל בו יונח ארון האמבטיה. יש לקחת בחשבון מגירות ודלתות שנפתחות, מקום למראה לתאורה ולתליית מגבות. חללי האכסון צריכים להיות נגישים ומותאמים למספר בני הבית. מעל לכל, החומרים מהם עשויים ארונות אמבטיה חייבים להיות עמידים ללחות. ארונות העשויים עץ חייבים להיות מוגני מים וידיות שלא יחלידו בלחות הרבה.

למה לבחור דווקא בעבודת נגרות?
רק נגר מקצועי ומיומן, ידע לנצל את השטח המוגבל ולהתאים את ארון האמבטיה לצרכי הלקוח. ארוך מובנה שנקנה בחנות רהיטים יכול להיות זול יותר ולרוב זה בא על חשבון האיכות. בנוסף לכך, הארון לא תמיד מתאים לצרכי בעל הדירה והוא נדרש לשים עוד מדפים מתלים ואביזרים נוספים. דבר שיכול להעמיס על העיצוב ולא מנצל את הפוטנציאל של המקום. בארונות אמבטיה, חשוב לבחור בנגריית בוטיק, כזו שתאפשר לבצע עבודה מדוייקת ומותאמת מחומרים חזקים ואיכותיים, אלו יקבעו אם הארוך יחזיק מעמד לשנים יעמוד בתנאי הלחות וישרת אתכם נאמנה.

סוגי ארונות אמבטיה בעבודת נגרות
נגר מקצועי יבצע עבודה מדוייקת לפי עיצוב אישי תוך כדי בחירת חומרי הגלם מראש, הוא יאפשר לבצע את הארון במבחר עיצובים כדוגמת:
ארון תלוי- מדובר בארון מבוקש בזכות היתרון הברור שקל מאד לנקות מתחתיו. יש לו קו נקי ואלגנטי, הוא מגיע במגוון סגנונות וצבעים אופנתיים.
ארון עומד- הארון הקלאסי, היתרון שלו בכך שהוא מספק מקום אכסון גדול ומסוגל לשאת משקל כבד. הוא יכול להגיע עם רגלים מעוצבות או צמוד לקרקע.
מתכננים חדר אמבטיה? בנגריית קליר יבצעו עבורכם את ארון האמבט המושלם. מחומרים איכותיים, שישמרו לאורך שנים. ידיות ופרזול בעיצובים שונים ובעמידות גבוהה. כשתכנסו לנגריית קליר, תוכלו לקבל עיצוב אישי לארון האמבט ולראות את התוצאה בתלת מימד באמצעות תוכנת הדמיה מתקדמת. אתם מוזמנים לאולם התצוגה של הנגרייה, שם תוכלו לקבל השראה למגוון עיצובים יפים עבור ארונות אמבטיה.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו