ההתמחויות שלנו

נגרייה ועבודות עץ

היתרונות של עבודה בעץ רבים וידועים. מדובר בחומר גלם חזק, איכותי ועמיד. מוצרים מעץ מאפשרים עיצוב פנים וחוץ איכותי הנותן מראה חמים וטבעי. בנוסף לכך, קל מאד לתחזק מוצרים מעץ לאורך זמן. ניתן לחדש אותם כל כמה שנים ולהקנות להם מראה חדש במינימום מאמץ. אז לא משנה אם אתם מתכננים ספריה מהודרת או מטבח שישמש אתכם לאורך שנים, כדאי שתבחרו בנגר איכותי שייתן לכם תוצר מרשים. כאשר פונים לחנות רהיטים לרוב תצטרכו להתפשר על הדיוק של הצבע על מידות המוצר ואפילו על האיכות.

כאשר אתם רוכשים מוצר עץ מנגר, אתם יכולים להנות מיחס אישי ולהתאים את המוצר בדיוק לצרכים שלכם. לבחור את סוג העץ, הגודל המדויק של המוצר, הצבע ורמת הגימור. בכך יש לכם אפשרות לשלוט באופן מלא על התוצר הסופי.

אבל, כאשר אתם בוחרים בנגר, בעל נגריית בוטיק המאפשרת לכם ביצוע מוצרי עץ באמצעות תוכניות ממוחשבת. אתם יכולים להנות מיחס אישי, בשילוב תכנון מלא שמאפשר לכם אפילו לראות את התוצר הסופי בתלת מימד ובכך להיות רגועים לגבי התוצאה.

אז אם אתם אדריכלים, או מעצבי פנים שמבקשים לתת ללקוח מוצר מדוייק ושירות מעולה, נגריית קליר היא הכתובת שלכם. אם אתם מתכננים בית יוקרה ואתם אנשים שלא מתפשרים על התוצאה, בנגריית קליר תוכלו להבטיח לעצמכם ייצור אישי מדוייק ובלתי מתפשר.

בנגריית קליר יש בעלי מקצוע שמתמחים בעץ, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו ייעוץ מקצועי משלב העיצוב ועד לתוצאה הרצויה. בשלב התכנון, נעשה שימוש בתוכנה המאפשרת לראות את התוצר הסופי בלתל מימד, כך שתוכלו לדייק את הבחירה שלכם בצורה המושלמת. לשנות גוון וגודל. להוסיף אביזרים שונים עד להתאמה מושלמת. בשלב הייצור, המתבצע לפי התכנון נעשה שימוש במכונת S.N.S בטכנולוגיה מתקדמת. בנוסף לכך חומרי הגלם בנגריה הם חומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק ולכן תוכלו להבטיח לעצמכם מוצר חזק, מעוצב ועמיד לשנים רבות.
אנחנו בנגריית קליר, מזמינים אתכם להיכנס אלינו ולהתרשם מאולם תצוגה של מטבחים וארונות אמבטיה, להנות מייעוץ מקצועי ללא התחייבות ומייחס ושירות אישי.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו