ההתמחויות שלנו

עיצוב משרדים וחנויות

עיצוב נגרות עבור משרדים וחנויות דורש מיומנות ומבוצעת בהתאמה לצרכי החנות. התהליך מחייב תכנון מדוקדק והתאמה לניצול שטח המסחר, והתאמה למוצר אותו הוא מוכר. עיצוב משרדים וחנויות יכול להיעשות באמצעות אדריכלים ומעצבי פנים המתמחים בתחום, או באמצעות ייעוץ מקצועי מנגר מומחה.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים נגרות עבור משרד / חנות?
1. שיווק- לריהוט בחנות יש אלמנט שיווקי, היא מאפשר להנגיש מוצרים ללקוח, להבליט מוצרים שהמוכר מעוניים להבליט ולתת במה לקטגוריות השונות.
2. תחושה- לעיתים לקוחות נכנסים לחנות בגלל האווירה שהיא יוצרת, תחושה נעימה ומזמינה. עסקים רבים מנצלים את זה ומעצבים את החנות בצורה ייחודית שתזמין את הלקוח.
3. שימוש בעץ- ריהוט מעץ מאפשר ליצור אווירה ביתית חמימה. בנוסף לכך מדובר בחומר חזק ויציב שמאפשר עמידות לשנים רבות. גם תחת עומס כבד. העץ נחשב למועדף בקרב בעלי חנויות רבים דווקא בגלל תכונה זו.
4. פרקטיקה- כשמדובר בחנות פעילה, עם תחלופה של מוצרים פרקטיקה באכסון מייעלת את העבודה. כאשר לכל מוצר יש את המקום שלו המתאים לגודל שלו. זה יוצר סדר בעין ומאפשר לדעת היכן כל דבר נמצא במהירות.
5. עיצוב- עבודת נגרות איכותית תאפשר לעצב את החנות בסגנון הרצוי. מודרני, עתיק, פרובנסי ועוד. כל שהלקוח שנכנס אליה יכול ללמוד על אופי החנות וסגנון המוצרים הנמכרים בה רק לפי הריהוט.

אדריכלים ומעצבי משרדים וחנויות רבים, נעזרים בשירותי נגרות אישיים. כדי לתת ללקוח את התוצר הטוב ביותר והמדוייק לצרכיו. בעלי חנויות שלא מתפשרים על איכות העסק שלהם, יזמינו שירותי נגרות מנגריית בוטיק, כזו שתשב איתם על התכנית באופן אישי ותתאים במדויק את עיצוב החנות לאופי המוצר ולצרכי האכסון של בעל החנות.

אז בין אם יש לכם חנות חדשה ובין אם חנות וותיקה שאתם מעוניינים לרענן. נגריית קליר תספק לכם שירותי נגריית בוטיק ותהפוך לכם את החנות למעוצבת ואטרקטיבית.
השירות של נגריית קליר מציע:
ייעוץ חינם ללקוח.
התמחות בעבודות עץ.
שימוש בחומרי גלם איכותיים.
שימוש בתכנת הדמיה ממוחשבת.
מכונת חיתוך בלייזר לדיוק מירבי.
שירות מיוחד לאדריכלים ומעצבי פנים.

אל תתפשרו על איכות העבודה ואיכות חומרי הגלם. בנגריית קליר יאפשרו לכם להפוך את המשרד למעוצב ונח בצורה שמתאימה לצרכים העסקיים שלכם. כך, שתגיעו כל יום לעבודה עם חיוך ותהנו לבלות את היום בסביבה נעימה ומזמינה.
בנגריית קליר, תוכלו להתרשם מהעיצוב של המשרד שלכם / החנות שלכם באמצעות הדמיה ממוחשבת. יועץ אישי המתמחה בעבודות עץ יסיע לכם להגשים את החלום ולהפוך את החנות למסוגננת בטוב טעם.ובכך לקבל אפשרות לתכנון מדוייק יותר של סביבת העבודה. לא משנה אם אתם עסק חדש בתחילת דרכו או עסק וותיק שרוצה לרענן את המראה של המשרד תוכלו להיכנס לנגריית קליר לקבל ייעוץ אישי ולהתרשם מהעיצובים הייחודיים עבור המשרד שלכם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו