ההתמחויות שלנו

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

חדר האמבטיה שלכם צריך להתאים לכם כמו כפפה. הרי לכל אדם או משפחה יש את הדרישות שלו – כאלו שרוצים שהאמבט או המקלחת עצמם יהיו גדולים והארונות קטנים, כאלו שרוצים ארונות אמבטיה גדולים לאחסן מירבי או בכלל חדר מינימליסטי עד כמה שאפשר. אנחנו בנגריית קליר רוצים להעניק לכל אחד ואחד ממכם את חדר האמבט המושלם ולכן אנו מאפשרים להזמין ארונות אמבטיה בהתאמה אישית. אצלנו בקליר נוכל ליצור כל ארון, בכל גודל ולכל מטרה ונשלב בהם טכנולוגית נגרות מתקדמת נגד נזקי מים, טריקה שקטה ו/או אוטומטית ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להסביר לנו את הדרישות שלכם ואנחנו נשמח להפיק מהן את המיטב.

יתרונות של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

בניית ארונות אמבטיה לפי מידות אצל נגר מעניקות לכם מספר יתרונות על פני ארונות בייצור מסחרי. דבר ראשון הוא איכות החומרים והגימור. בקליר אנו עושים שימוש בחומרים איכותיים במיוחד בעבודת יד שמאפשרת ליצור גימור מושלם. בייצור מסחרי הריהוט עובר בפס ייצור שלרוב מתפספסים בו הפרטים הקטנים שלאחר שנים הם אלו שיגרמו להופעת בלאי ראשוני. דבר שני הוא שעבודת הנגרות אצלנו בקליר נעשית בידי בעלי מלאכה עם ניסיון של שנים בתחום. בקליר יש לנו את הידע שנצבר במשך עשרות שנים של עבודה ואלפי פרויקטים מוצלחים. אנו יודעים ראש לתת לכם דעה הוגנת על ההזמנה שלכם וגם לתת רעיונות לשיפור. כמו כן, בהתאמה אישית נוכל לספק ארונות אמבטיה מעץ אמיתי שתוכלו להיות בטוחים שלא יפגע מנזקי המים שבמקלחת.

כל הסגנונות של ארונות אמבטיה

את ארונות האמבטיה תוכלו לעצב בצורה שתתאים בדיוק לטעם שלכם ולבית שלכם. ארונות אמבט צפים/ תלויים יתנו מראה מודרני וחלק ואפשר לבנות אותם במספר גדול של צבעים. בנוסף, ארונות אמבט תלויים מאפשרים ניקיון מהיר תחתיהם. ארונות אמבט עומדים “קלאסיים” מעניקים לחדר מראה אלגנטי וגם אותם ניתן לעצב בצבעים וסגנונות שונים. כמו כן, ארון עומד יכול לאחסן ציוד וחומרים בכמות גדולה מאוד. בסופו של דבר, לא משנה איזה אורונות תבחרו – ארונות אמבטיה מעץ, ארונות צפים לבנים או עומדים בשילוב שיש, העיקר שתבחרו בנגריית קליר לקבלת התוצאות הטובות ביותר. קליר – ארונות אמבטיה לפי מידות בנגרייה המובילה בישראל.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו