ההתמחויות שלנו

דלתות כניסה עץ מלא

דלת… הסימן הרביעי באלפבית העברי, מופיעה בכל כך הרבה ביטויים כמו: “כשאתם קשובים ללב, יש ביכולתכם לפתוח את הדלת.” או “כאשר דלת נסגרת, נפתחת אחרת.” או “מי שמקיש על דלת, ישמע תשובה.”, המילה “דלת” היא מרובת משמעויות, היא מסמנת התחלה, סוף, כניסה ועוד… דלת זאת לא סתם עוד מילה, היא חשובה. הדלת של הבית שלכם, הכניסה למפתן שלכם, לשטח הפרטי שלכם ואו מנגד היציאה מבית שלכם אל העולם שבחוץ, זה לא צחוק. האם חשבתם פעם על דלתות כניסה מעץ מלא? עץ מלא הוא חומר גלם איכותי שישמש אותכם לטווח הארוך ואצלנו תוכלו לעצב אותו כיצד שתרצו, ביחד עם ייעוץ אופציונלי של מעצב עם ניסיון של שנים. דלתות כניסה עץ מלא, הכניסה לבית שלכם, בעיצוב אישי שיהיה אך ורק שלכם.

דלתות פנים מעץ…

היתרונות של עבודה בעץ רבים וידועים. מדובר בחומר גלם חזק, איכותי ועמיד. מוצרים מעץ מאפשרים עיצוב פנים וחוץ איכותי הנותן מראה חמים וטבעי. בנוסף לכך, קל מאד לתחזק מוצרים מעץ לאורך זמן. דלתות כניסה מעץ מלא, מראה איכותי ללא פשרות שייצג בכבוד את הכניסה לבית שלכם. ניתן לחדש אותם כל כמה שנים ולהקנות להם מראה חדש במינימום מאמץ, מישהו אמר קלאס באפס מאמץ? לא צריך להסתבך. בעל נגריית בוטיק המאפשר לכם ביצוע מוצרי עץ באמצעות תוכניות ממוחשבת. אתם יכולים להנות מיחס אישי, בשילוב תכנון מלא שמאפשר לכם אפילו לראות את התוצר הסופי בתלת מימד ובכך להיות רגועים לגבי התוצאה. תוכלו לדעת בדיוק כיצד הדלתות עץ פנים יראו, לא תצטרכו לנחש דבר.

אז מי אנחנו בעצם?

נעים מאוד, נגריית קליר, אנו מתמחים בייצור כל סוגי עבודות הנגרות בעיצוב אישי, בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים איכותיים. הנגרייה הייחודית הזו הוקמה בשנת 1995, ובהדרגה הפכה להיות נגרייה מובילה בתחומה, המספקת שירותי נגרות עבור חברות מובילות בשוק. נגריית קליר תוכל לסייע גם לכם לעצב כל פריט שתבחרו, עד שתקבלו את התוצאה שתהיה לשביעות רצונכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו רק אל הטובים ביותר כדי לקבל שירות עבורכם. 

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אלינו לנגריית קליר, להתרשם משלל עיצובי הדלתות באולם התצוגה העשיר שלנו. להנות מייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות ולבחור את דלתות פנים עץ מלא שלכם בקצב שלכם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו