ההתמחויות שלנו

חדרי שינה מבוגרים וילדים מעץ

מבין כל החדרים בבית, לחדר השינה יש מקום מיוחד אצל כל אחד בלב. מדובר על החדר האינטימי ביותר, המקום בו אנו קמים והולכים לישון. בין אם מדובר על חדר שינה לילדים או מבוגרים, נרצה שלעצב את החדר בצורה כזו שיהיה נעים להיות בו, שייצור אווירה מרגיעה שכיף להיות בה ולפרוק מתחים של יום קשה בעבודה או בלימודים. אם תלכו לחפש חדר שינה בעיצוב שיתאים לכם במדויק תתקשו למצוא אותו בחנויות הגדולות בהן מייצרים לפי סדרה מסוימת שלא ניתן לשנות. בהזמנה ישירה דרך נגרייה תוכלו לקבל את חדר השינה החלומי שלכם, לפי המידות המדויקות ובעיצוב המושלם. נגרייה שכזו היא נגריית קליר – הנגרייה המובילה בארץ בחדרי שינה מבוגרים וילדים מעץ.

חדרי שינה מבוגרים וילדים מעץ בקליר

אנחנו בנגריית קליר מזמינים אתכם להנות מרהיטים מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר שקיימת. בעוד שבחנויות הגדולות תקבלו רהיטים מפורמייקה דקה או עץ מעובד וחלש, אנו בקליר עושים שימוש בעץ מלא וחזק. העיצוב בעץ מלא מאפשר לבנות רהיטים מרהיבים ובסגנון מודרני וגם קלאסי שמאוד חזר לאופנה בעשור האחרון. כאן באתר אנו מזמינים אתכם להתרשם מגלריית העבודות והפרויקטים שביצענו עבור לקוחות ברחבי הארץ שבחרו עבור הבית שלהם את הריהוט האיכותי והמתקדם ביותר. חוץ מחדרי שינה מבוגרים וילדים מעץ מלא אנו מייצרים מגוון רב של רהיטי עץ לילדים ומבוגרים – שולחנות, מטבחים, פינות אוכל עוד.

רהיטים לילדים מעץ מלא

אם יש משהו שילדים ידועים בו הוא במרץ הבלתי נגמר שלהם והיכולת שלם להעמיד מבחן הכוח והסיבולת כל דבר בבית. לכן בכל הקשור לרהיטי ילדים עץ מלא הוא הפתרון היחיד. רהיטים לילדים מעץ מלא הם החזקים ביותר שתוכלו להשיג ויש לכם עמידות גבוהה גם כנגד חבלות פיזיות כמו מכות, נוזלים ושריטות וכן נזקי הזמן. רהיטי עץ לילדים הם השקעה חכמה שתלווה אותם לשנים ותעניק להם חדר שינה שתמיד יהיה להם כיף להיות בו בעיצוב שתמיד נשאר רלוונטי. צרו קשר עוד היום לשאלות ובירורים ויחד ניצור את חדר השינה החלומי שלכם ואולי אפילו את הבית המושלם שכולם ידברו אליו. רהיטי ילדים עץ מלא קונים בנגריית קליר – נגרות בטכנולוגיה מתקדמת.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו