ההתמחויות שלנו

מטבחים בעיצוב טכנולוגיה מתקדמת

הגיע הזמן להתקדם למאה העשרים ואחת עם מטבח מודרני משולב טכנולוגיות חכמות. בעוד שפעם המבטח היה נחשב לחדר סגור, שלא נועד לאורחים ולכן גם לא צריך להיות מעוצב מדי, כיום הטבחים קבלו בעיצוב המודרני מקום של חדר מרכזי בבית שנועד ליצור רושם והתפעלות גם עבור אורחים אך גם עבור בעלי הבית שנמצאים בו יום יום. מהפך נוסף שעברו המטבחים בשנים האחרונות הוא הפונקציונליות שלו. המטבחים של היום מאופיינים בשטח עבודה גדול (לפעמים גם בתוספת של אי), מגירות גדולות ונוחות, ניצול שטחים בפינות ר’ וארונות צפים נוחים לפתיחה. אנחנו בנגריית קליר היינו מבין הנגריות הראשונות בארץ שלקחו את עיצוב המטבח אל המאה הנוכחית ואנו מתגאים בשלל עיצובים מהממים במטבחים ברחבי הארץ.

מטבחים בעיצוב טכנולוגיה מתקדמת למשפחה המודרנית

מטבחים בעיצוב טכנולוגיה מתקדמת ישולבו עם מגירות בטריקה שקטה שמאפשרות סגירה רכה בנגיעה קלה בלבד. מגירות בטריקה שקטה מונעות רעשים חזקים ברחבי הבית וכן אפשר גם לשלב בהן טכנולוגיה לפתיחה בנגיעה מבלי למשוך – אידיאלי לטבחים שנוטים להתלכלך וללכלך. טכנולוגיה זהה ניתן להתקין גם בארונות ובמיוחד רצוי בארונות גבוהים כך שלא יהיה קשה להגיע לידיות לפתוח ולסגור אותם. את הטכנולוגיה המתקדמת הזו ניתן לשלב בכל סגנונות העיצוב ובכל סוגי הטבחים כך שלא תהיה בעיה ליצור מטבח בסגנון קלאסי של פעם אך נוכל ויעיל לעבודה.

מטבח עושים אצל נגר

אם אתם מחפשים מטבח איכותי – אתם חייבים לבחור בנגרייה פרטית שתהיה פתוחה לדרישות ולהצעות שלכם ותדע כיצד לייצר את המוצר בצורה המושלמת. בנגריית קליר אנו קשובים ללקוחות שלנו וזמינים תמיד לשמוע ולענות ללקוחות שלנו על שאלות ולהעניק להם את השירות האדיב והישיר ביותר. בקליר אנו עובדים כבר מעל לארבע עשורים בבניית מטבחים ויש לנו ניסיון וידע שהופך את הנגרייה שלנו למובילה בתחומה. בנגרייה שלנו אנו עושים שימוש בחומרים איכותיים בלבד וכן בכלים מדויקים וחדשניים שבזכותם אנו מסוגלים לייצר ריהוט בדיוק מקסימלי לפי המידה שנבחרה. כמו כן, אנו מעניקים ללקוחות שלנו הדמיה וירטואלית של המטבח על מנת שיוכלו לראות את הפרויקט טרם מתחילים. אם ברצונכם לראות את המטבחים שלנו כמו שהם במציאות, אתם מוזמנים להגיע אלינו לנגרייה שבנתניה ועל הדרך לשאול אותנו כל מה שאתם רק רוצים. מטבחים בעיצוב טכנולוגיה מתקדמת – ברור שזה קליר.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו