ההתמחויות שלנו

מטבחים כפריים מודרניים

לכל מטבח יש את הצרכים שלו ומגבלות המקום בחלל שלו. נדרש ניסיון כדי לקחת בחשבון את כל הצורות המקסימליות לצרכי בני הבית. מטבחים כפריים מודרנים נועדו לאנשים שאצלם המטבח נחשב ללב, המרכז. המטבח הוא המקום שבו כל בני הבית מתכנסים לאכול ולבלות יחדיו. עיצוב מטבח כפרי מודרני מתאפיין בפשטות, בנוחות במרחב, חומרי גלם מובחרים, צבעים חמים, ששואב השראה מהזמנים של פעם וכל אלו עם נגיעה מודרנית שמתאימה אותם לימים שלנו. העיצוב הכפרי המודרני מעט מבדיל את עצמו מעיצוב מטבחים כפריים בלבד, הוא שומר על כל האיכויות שיש לעיצוב הכפרי ומשדרג אותן. ביחד עם המעצבים שלנו, אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים, תוכלו להגות את המטבח המושלם עבורכם, מטבח כפרי יוקרתי בעיצוב אישי שלכם, בסוף אין כמו עיצוב אישי.

עיצוב מטבח כפרי מודרני? לא בטוח\ה איך הוא ישתלב עם שאר הבית…

אצלנו לא תצטרכו לדמיין את התוצאה, באמצעות הדמיה ממוחשבת תוכלו לראות את המטבח שלכם כפי שיראה במציאות. תוכלו לערוך שינויים כרצונכם ולדייק את המוצר עד לתוצאה הרצויה. כך שממש לא תצטרכו לנחש! כדי לקבל את התמונה המלאה בראש. מטבחים כפריים מודרנים הם הפתרון המושלם לבית שמחפש מטבח ביתי, מזמין, חם ורוצה לתת לו טאץ’ אישי משלו, שמאפיין אותו ואת שאר בני הבית וגם מתאים לזמנים הנוכחיים. ביחד נבנה לכם מטבח שרק יעשה לכם חשק לבשל! (וגם לאכול).

אז… מי אנחנו בעצם?

נגריית קליר מספקת עיצוב אישי המותאם ללקוחות, וכן מספקת שירות מהיר ואמין ללקוחות החברה. בואו להיווכח בעצמכם מהמוצרים האיכותיים והשירות המסור והמקצועני של החברה.

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ? התקשרו עכשיו או מלאו טופס ונחזור אליכם! 074-771-41-62.

נגריית קליר, אנו מתמחים בייצור כל סוגי עבודות הנגרות בעיצוב אישי, בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים איכותיים. הנגרייה הייחודית הזו הוקמה בשנת 1995, ובהדרגה הפכה להיות נגרייה מובילה בתחומה, המספקת שירותי נגרות עבור חברות מובילות בשוק. נגריית קליר תוכל לסייע גם לכם לעצב כל פריט שתבחרו, עד שתקבלו את התוצאה שתהיה לשביעות רצונכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו רק אל הטובים ביותר כדי לקבל שירות עבורכם, משום שאצלנו שירות הוא במקום הראשון!

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו