ההתמחויות שלנו

מטבחים כפריים מעץ מלא

החלטתם לעצב את המטבח מחדש? איזה כיף! יש חשיבות גדולה לעיצוב הבית ולעיצוב המטבח בפרט, לדאוג לטיפוח שלו, לרענון ובכך לשמר על האווירה בבית. האנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם גרים איתנו בבית, מרבית מהרגעים היפים מתרחשים שם. ישנה משמעות לעיצוב איכותי, שעשוי מחומרי גלם איכותיים שישמשו אותכם לאורך הרבה זמן. האם חשבתם בכיוון של מטבחים כפריים מעץ מלא? נתחיל עם עיצוב כפרי, מה זה אומר? עיצוב כפרי מתאפיין בצבעים חמים, שואב את כל האיכויות מהמחוות של פעם, טבעי וכזה שפשוט עושה חשק לבשל… השילוב המוכר ביותר עם מטבח כפרי הוא עץ מלא, חומר גלם איכותי, שלא משנה כמה שנים יעברו, הוא תמיד ישאר בתודעה. מטבח כפרי עץ יכול להיות מושלם עבור מי שחושב שהמטבח הוא לב הבית ורוצה לעצב אותו בצורה מזמינה, חמה, עם נגיעה אישית והתייחסות נוסטלגית לפעם.

מטבחים כפריים מעץ מלא, מכניסים חום לבית שלנו…

עבודת נגרות איכותית מאפשרת לבחור את סגנון המטבח הרצוי סוג העץ, הגודל המדויק של המוצר, הצבע ורמת הגימור. בנגרייה שלנו בתהליך הייצור משתמשים במכונת S.N.S המבטיחה מוצר מדוייק ואיכותי. מטבח איכותי, רק מנגרייה איכותית.

אז מי אנחנו בעצם ומה מיוחד בנו?

נגריית קליר, אנו מתמחים בייצור כל סוגי עבודות הנגרות בעיצוב אישי, בטכנולוגיה מתקדמת עם חומרים איכותיים. הנגרייה הייחודית הזו הוקמה בשנת 1995, ובהדרגה הפכה להיות נגרייה מובילה בתחומה, המספקת שירותי נגרות עבור חברות מובילות בשוק. נגריית קליר תוכל לסייע גם לכם לעצב כל פריט שתבחרו, עד שתקבלו את התוצאה שתהיה לשביעות רצונכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו רק אל הטובים ביותר כדי לקבל שירות עבורכם. רוצים לדייק את הסגנון שלכם? אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אלינו לנגריית קליר, להתרשם משלל המטבחים באולם התצוגה העשיר שלנו. להנות מייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות ולבחור את המטבח בקצב שלכם. אצלנו שירות הוא בעדיפות עליונה, במקום הראשון!

נגריית קליר מספקת עיצוב אישי המותאם ללקוחות, וכן מספקת שירות מהיר ואמין ללקוחות החברה. בואו להיווכח בעצמכם מהמוצרים האיכותיים והשירות המסור והמקצועי של החברה.

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו