ההתמחויות שלנו

רהיטים מעץ אלון מבוקע

עץ הוא חומר גלם שעשו בו שימוש עוד מלפני אלפי שנים לייצור רהיטים וחפצים. לעץ יש המון תכונות שהופכות אותו לחומר גלם כה יעיל ושימושי. דבר ראשון, הוא חומר מאוד גמיש וניתן “לשחק” איתו על מנת להגיע לצורות שונות ומגוונות. דבר שני, הוא חזק ועמיד. אחת הסיבות שאנו יודעים שעשו בו שימוש בתקופות קדומות היא כי הוא פשוט עדיין קיים. בלא מעט חפירות ואתרים היסטוריים עדיין אפשר למצוא רהיטים וחפצים שעשו בהם שימוש לפני מאות שנים. סיבה נוספת היא היופי שלו – צבע ומרקם של עץ אמיתי קשה מאוד לחקות ולא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, לעץ אמיתי תמיד יהיו מאפיינים שאנשים ימשיכו לחפש (מגע, צבע ואפילו ריח). אחד העצים הנפוצים בשימוש עבור רהיטים, הוא עץ האלון שנפוץ גם בטבע הישראלי.

בניית רהיטים מעץ אלון מבוקע

אצלנו בנגריית קליר אנו מייצרים רהיטים מעץ אלון מבוקע שהוא אחד העצים החזקים והעמידים ביותר שקיימים אשר גם נותן לרהיטים יופי ייחודי. בקליר פתחנו עם השנים הרבות שלנו בתעשיית הרהיטים ניסיון רב בייצור רהיטים מעץ אלון וכעת אנו מתגאים ביכולות ובטכנולוגיות הייצור שלנו. על מנת להגיע לגימור מושלם ודיוק מקסימלי אנו עושים שימוש במכונות SNS בנגרייה לייצור רהיטים מעץ אלון מבוקע וכך המוצר שאתם מקבלים מגיע בדיוק על פי ההזמנה. אצלנו תוכלו להזמין שולחן פינת אוכל עץ אלון, חדר שינה עץ אלון ובעצם כל רהיט שרק תרצו. בקליר אנו יכולים להתחייב לכם ששולחן פינת אוכל עץ אלון יהיה חזק ויציב ויעמוד בפני נזקים ושריטות וחדר שינה עץ אלון יאפשר לאחסן ציוד כבד ומזרנים מכל הסוגים.

להגשים חלום עם רהיטים מעץ אלון

בנגריית קליר נלווה את הלקוח לאורך כל התהליך החל מבחירת סוג הרהיט ועד להתקנתו בבית. לפעמים בחירת ריהוט בהזמנה אישית כאשר לא רואים את המוצר בחנות יכול לעלות חששות אך בקליר אנו מכירים היטב את התחושה ומנגישים את העיצוב ללקוחות בעזרת מערכת וירטואלית להמחשת חדרים. אם הניסיון שלנו בעבודה עם רהיטי עץ תוכלו להיות בטוחים שהמוצר שתקבלו יראה כאילו נלקח הישר מתוך החלומות שלכם וזוהי בדיוק המטרה שלנו בנגריית קליר – לעשות לקוחות שמחים.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו