ההתמחויות שלנו

ארונות אמבטיה מעוצבים

חדר האמבטיה הוא המקום המושלם להרגע, להתפנק ולהכנס למצב של אווירה טובה לאחר יום עבודה גדוש ומלא משימות. אצלנו מעצבים לכם ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית ולטעם שלכם, לנוחות שלכם, לחלום שלכם באסתטיקה ופונקציונאליות מושלמת, בדגש על כל פרט ופרט. ריהוט חדר הרחצה שלכם יהפוך לפרקטי, פונקציונאלי ונגיש, כזה שיאפשר לאחסן את כל הפריטים הנחוצים בחדר הרחצה, כגון: תליית מגבות רחצה, שמפו, סבונים, גלילי נייר טואלט ואפילו סכין הגילוח. בהזמנת ארונות אמבטיה מעוצבים אתם מקבלים מפרט טכני הכולל חלוקת מגירות, גודל הארון ונפח ואלו משולבים יחד עם עיצוב הארון בצורה מושלמת. לכל הזמנת ארונות אמבטיה מעוצבים אצלנו תקבלו 10 שנות אחריות בשילוב שירות לקוחות נגיש וזמין שיישמח לסייע לכם בכל שאלה או בעיה וכמובן עיצוב ייחודי ברמה אחרת שיישאר אצלכם לשנים רבות בחדר האמבטיה. אצלנו לא מתפשרים על האיכות ומעצבים לכם חדר ארונות אמבטיה מושלם במחיר שווה ולכל כיס.

ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה הפכו לנישה נוספת בחלל הבית, בכל אמבטיה תמיד אנו מחפשים את הדברים המיוחדים, הטרנדיים, כאלו שאין לאחרים ויש רק לנו, בהתאמה אישית לצבעי האמבטיה, צבעי הקירות, חללים אחרים בבית ובהתאמה לפריטים שמסביב, פונקציונאליות וגישה. אם חשקה נפשכם בעיצוב ארונות אמבטיה, הגעתם למקום הנכון. אנו נותנים לכם שירות ברמה גבוה ומעצבים עבורכם ארונות אמבטיה בהתאם למידות ולגדלים שתצטרכו, וכל זאת בשביל שיהיה לכם מספיק מקום לאחסן את הדברים שלכם ושאר הפריטים אותם תרצו להשאיר באמבטיה.

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

ארונות אמבטיה מעוצבים הם ללא ספק מרכיב עיקרי בחדר האמבטיה שלנו ואחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בתוך האמבטיה שלנו. ארונות אמבטיה בהתאמה אישית מהווים שטח איחסון חיוני ביותר אשר מאחסן את כל החפצים הדרושים לנו כדי לשמור על ההיגיינה הבסיסית שלנו וגם של חדר האמבטיה. לכן חשוב שבעת שאתם בוחרים ארונות אמבטיה בהתאמה אישית תוכלו לבקש מהיועצים המומחים שלנו שהם יהוו שטח אחסון יעיל וראוי. כל ארונות אמבטיה  מעוצבים שלנו מכילים למעשה פי שניים שטח איחסון, וגם חלוקת הציוד נעשית בצורה נוחה יותר – כל הציוד ההיגייני יכול להיות מאוחסן בתוך המראה של ארונות האמבטיה ואילו כל הציוד המשני, כמו מגבות הגוף, מגבות פנים, נייר טואלט ואפילו סל כביסה קטן או בינוני, יכולים להיות מאוחסנים בחלק התחתון והגדול יותר של ארונות האמבטיה. אל תהססו לפנות אלינו באתר ו/או בשיחה טלפונית ולקבל פרטים נוספים על ארונות אמבטיה בהתאמה אישית ואנו נדאג לכל הפרטים הקטנים בשביל לעצב לכם את חדר האמבטיה המושלם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו