ההתמחויות שלנו

מטבחים מעוצבים כפריים

כשמתייחסים למטבחים מעוצבים כפריים , קודם כל עלינו לאהוב ולהתחבר לחומר העץ מהבטן כי הוא בעצם המהות של המטבח הכפרי. למעשה, כאשר בוחרים לעצב ולבנות מטבח כפרי עלינו להכיר את התכונות של סוגי העץ השונים ורק אחר כך להתחיל בתהליך התכנון והמיקום של כל דבר במטבח שלנו. העץ הוא חומר חי, טבעי, יש לדעת לעבוד איתו, לעבד אותו וליצור מטבח אמין לאורך שנים. למעשה כשאנו מדברים על מטבחים מעוצבים כפריים מדברים על חומר מיוחד, שהרי עץ לא מתאים לכולם, הסגנון, העיצוב מדברים בראש ובראשונה והחיבור העמוק לאדמה ולטבע בונים את ההשראה לעיצוב של המטבח ולחיבור העמוק שלנו אליו. חלק מעניין בחירת המטבח הוא גם חיבור לנפש של עצמינו ולשאר הדברים הבונים עת עצמינו יחד עם החלל אותו אנו בוחרים לעצב.

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים מעוצבים באים עם מגוון רב של יתרונות, חומר העץ הוא נצחי, זה חומר שבא מהטבע. לכן כשבוחרים להשקיע במטבח כפרי הרעיון הוא להנות מהמטבח כזה לאורך שנים רבות. תמיד יהיה ניתן לבצע חידוש של המטבח אבל במבחן הזמן, אין ספק כי מדובר במטבח עם השקעה לטווח הארוך. כך חשוב לבחור בחברה או אמן שפועלים בתחום המטבחים ומבינים בעניין מטבחים כפריים לעומק, בתכנון, בעיצוב ובבנייה הנכונה שלהם. אחד הדברים הכי חשובים כאשר בונים מטבח כזה הוא לקבל השראה ממטבחים כפריים מעוצבים ולהתרשם מהצבעים השונים, הגימורים, הסגנון של העץ, המיקום של הדברים בתוך המטבח.

מטבחים כפריים פרובאנס

חבל פרובאנס  שבדרום צרפת הוא אחד האזורים היפים והמיוחדים ביותר בעולם, ולא בכדי הוא מושך אליו המוני מבקרים שמגיעים כדי להנות מהשמש החמימה, הטבע המשתרע לו בנינוחות על הגבעות הציוריות, הכפרים הקטנים ושובי הלב שהשכילו לשמר את היופי השקט של פעם, היקבים התוססים, השווקים השוקקים ועוד. מטבחים כפריים פרובאנס הם כמו כפר קטן בלב הבית, ותמיד מוסיפים לו חן, נועם ורכות. אומנם מקובל לבחור במטבח בסגנון זה בעיקר בבתים שבאופן כללי עיצובם נשען על מוטיבים כפריים וטבעיים, אולם תכנון נכון ועיצוב מושכל יגרום למטבח פרובאנס להיראות כבחירה הנכונה ביותר והמדויקת ביותר גם בבית בעל קווים מודרנים, עכשוויים ואפילו סגנון היי טקי. המרכיבים העיקריים של מטבחים כפריים פרובאנס הם פריטים גדולים ובעלי כובד משקל, מספר שכבות צבע, סלסולים ועיטורים, תשומת לב לפרטים הקטנים והבלטתם כמו: תבלינים מיוחדים וכו’, בקבוק יין וסגנון פרובאנס ייחודי שקשור למטבח עצמו.  בבניית מטבחים מעוצבים כפריים תוכלו לקבל השראה באתרינו מעבודות שבוצעו אצל לקוחות ופרויקטים נוספים עליהם אנחנו עובדים, כל זאת ועוד בשביל שתבחרו את המטבח המושלם והייחודי עבורכם. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקבל ייעוץ ללא עלות עם אחד מהמומחים שלנו שישמח לעזור ולסייע לכם בבניית המטבח הבא שלכם.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו