ההתמחויות שלנו

מיטות עץ מעוצבות

מיטות עץ מעוצבות ואיכותיות צריכות לענות על שתי צרכים מרכזיים וחשובים מאוד: עמידות והתאמה נכונה לחדר השינה בו היא תשמש אותנו. עמידותן של מיטות עץ מעוצבות זוגיות תלויה בחומרים מהם עשוי בסיס המיטה, ואיכות הייצור. חומרי הגלם הנפוצים ביותר בייצור מיטות הם עץ ומתכת. לכן, בעת רכישת מיטה זוגית מעוצבת, יש לוודא כי השלד עשוי מעץ מלא מסוג איכותי (כמו למשל עץ אלון), או פלדת אלחלד עמידה. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית שיש כיום בעולם ובפרט בישראל בתחום הריהוט בעשורים האחרונים, רגלי המיטה יכולים להיות עשויים מחומרים אחרים, כגון: פוליאוריתן או זכוכית מחוסמת וזה בסדר מבחינת זה. רגלי הזכוכית המחוסמת הן אופנה עולה בימים אלו, שכן הטכנולוגיה של היום מאפשרת לזכוכית להחזיק משקלים גבוהים ללא קושי או סכנה. לכן כשאתם רוצים לברר או לבדוק לגביי מיטות עץ מעוצבות איכותיות, עמידות ובעלות תו תקן תוכלו לפנות כבר אלינו עוד היום ולקבל פרטים נוספים אודותם.

מיטות עץ מלא 

עץ אורן מלא נחשב לחומר גלם שהינו חזק ויציב במיוחד ולכן, בכוחו של החומר להקנות למיטות עץ חומר מלא אשר מיוצרות ממנו, איכות בלתי מתפשרת ויכולת עמידות גבוהה מפני נזקים פוטנציאליים שונים. בנוסף אודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיש כיום בעולם, ניתן ליצור מעץ האורן עיצובים מיוחדים, מרשימים ובלעדיים בטקסטורות ובצבעים שונים, , כך למעשה כל אחד יכול לבחור מתוך היצע המיטות , את המיטה אשר תענה על צרכיכם ועל טעמכם באופן מושלם וכמובן זה משתלב הרמונית עם עיצוב חדר השינה המיוחד שתבחרו לעצמכם. כיום ניתן להנות מריהוט מיוחד בעיצוב אישי בחדר השינה וגם מיטות עץ מלא אשר נראות כמו יצירת אומנות לכל דבר ועניין.

מיטות מעץ מלא לחדר השינה

דמיינו לעצמכם את המיטה המושלמת, הן באיכות החומר, נראות, עיצוב קלאסי או מודרני, בדים מיוחדים בצבעים שונים אותם תוכלו לבחור וכל זה בהתאמה אישית. קרוב לוודאי שאתם רואים לנגד עינכם את השילוב האופטימלי שבין נראות אלגנטית ומרשימה אשר תשתלב בהרמוניה עם עיצוב חדר השינה, לבין פונקציונאליות ואיכות בלתי מתפשרת של מיטות מעץ מלא לחדר השינה וכך למעשה תוכלו להנות מהמיטה לתקופת זמן ארוכה. מיטות מעץ מלא יכולות ללא ספק לעלות על כל דמיון בין אם אתם מחפשים מיטת יחיד או זוגית ולא מעוניינים להתפשר בשום דבר מבחינת זה ולקבל סטנדרט גבוה מאוד ואחריות מקיפה לתקופה של 10 שנים לפחות וכמובן ייעוץ לפניי רכישת המיטה. אנו נדאג לספק את המענה הטוב ביותר ולענות על כל דרישותיכם. מוזמנים לעיין בהיצע הרחב והמגוון שלנו באתר ולבחור מתוכו את מיטות מעץ מלא לחדר השינה החלומית שלכם. אצלנו מיטות עץ מעוצבות זה שם המשחק, ואנו דואגים לכל לקוח לחווית קנייה ושירות מא’ ועד ת’.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו