ההתמחויות שלנו

ייצור דלתות חדרים בהתאמה אישית

דלתות פנים הם נושא שמעסיק כל מי שמשפץ את הבית או אפילו עומד רק להחליף את הדלתות הללו. הדלתות של החדרים ממלאות תפקידים חשובים. הן מאפשרות לשמור על פרטיות בכל חדר, הן משפיעות על המראה ועל האווירה בבית ומשמשות אותנו ברמה יומיומית. לכן חשוב לנו מאוד להיות בטוחים שדלתות הפנים שאנחנו מתקינים יהיו מתאימים, איכותיים ועונים על הצורך.

אנחנו רוצים להכיר בפניכם את השירות הייחודי של נגריית קליר – שירות ייצור דלתות חדרים בהתאמה אישית. אצלנו לא מוכרים דלתות מוכנות שהלקוח צריך להתאים את עצמו אליהם, אלא מייצרים את הדלתות הרצויות ללקוח בהתאם למה שהוא צריך ולפי מה שהוא רוצה שיהיה אצלו בבית.

מדוע חשוב ייצור בהתאמה אישית?
דלת פנים חייבת להתאים גם לבית וגם לבני הבית. זאת כדי שהיא תשרת אותנו היטב ותמלא את התפקידים שלה כיאות. ממש כמו שאנחנו מצפים שיהיה. התאמה אישית מאפשרת לנו לשים את הדגש על הערכים החשובים לנו, וכך לקבל בסופו של דבר דלת פנים טובה ויעילה יותר שתשרת אותנו ממש כמו שרצינו. ועוד הרבה מעבר לכך.

התאמה אישית תתייחס לפרמטרים הבאים:
כדי שדלת הפנים תענה על הצורך ותגשים את המשאלות שלנו, היא תיוצר בהתאם לפרמטרים הללו:
• גודל – הדלת תתאים למפתח הקיים בצורה מדויקת. הדבר כולל את הגובה ואת הרוחב של המפתח. בהתאם לכך בונים ומרכיבים גם את המשקוף.
• צבע ועיצוב – ניתן לבחור צבעים מגוונים וכן עיצובים שונים. כל זאת בהתאם לטעם שלכם וכן לפי האווירה והעיצוב שקיימים אצלכם בבית.
• רמת אקוסטיקה – יש אנשים שרוצים שדלתות החדרים תהיינה אטומות ואקוסטיות ככל שאפשר, אחרים מעדיפים שתהיה אפשרות לשמוע מה נעשה בחדרים. כי אם ילד צריך עזרה באמצע הלילה הם צריכים לשמוע אותו!
• עמידות במים – יש חומרי גלם שונים שמשמשים עבור ייצור דלתות חדרים. בבחירת החומר תהיה התייחסות לצורך ליצור מוצר עמיד מול רטיבות ומים. זאת כדי למנוע מצב בו שטיפה פוגעת בדלת וגורמת להתנפחות.
• ידיות ואביזרים – בדלתות חדרים יש אביזרים נלווים כמו ידיות, צוהר אור, מעצורים ועוד. גם את כל החלקים הללו צריך לבחור בהתאמה אישית לפי טעם ופרקטיקה.

הזמינו אצלנו את הדלתות הרצויות לכם בדיוק לפי הצורך והשימוש!

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו