ההתמחויות שלנו

רהיטי גן מעץ

רהיטי גן מעץ: תנו לקסם להתחיל

לריהוט גן, שלל סגנונות ועיצובים. ניתן לבחור ריהוט גם מחומרים שונים, בגדלים וצבעים שונים ובעצם, השמיים הם הגבול. אך רבים יוכלו להסכים, שלריהוט גן מעץ, קסם משלו. יש משהו בריהוט גן עץ טיק, ריהוט העשוי כולו בעבודת יד, שניתן להריח את ריח הנגרייה, העץ הטרי, הסיפור העומד מאחורי כל פריט ופריט ושעות העבודה המרובות שהושקעו בו. ברהיטי גן מעץ, יש סיפור, יש לב גדול העומד מאחוריו וזהו דבר מרתק שכל אחד היה רוצה בביתו החדש, בגינתו היפה או במרפסת שבגג. מחפשים ריהוט גן מעץ? תנו לנו לקחת אתכם למסע מופלא שהתחיל לפני למעלה מ-30 שנה.

הקסם שברהיטי גן מעץ

נגריית קליר התחילה לפעול לפני מעל שלושה עשורים בשקיקה ואהבה גדולה לתחום הבנייה והייצור בעץ. אצלנו בנגרייה, עובדים צוות של מומחים כישרוניים שנהנים ליצר בעץ בכיף גדול, לקחת חומרים ולהפוך אותם ליצירת אומנות. בבחירתכם בריהוט גן עץ טיק, תוכלו להיות בטוחים שהתחדשתם בריהוט איכותי ומרהיב, כזה שיחזיק לשנים ארוכות והמחמאות שתקבלו עליו פשוט לא יפסיקו. נגריית קליר עובדת מתשוקה אמיתית ובכל רהיט ורהיט מושקעות שעות עבודה מרובות, עד לתוצאה המושלמת. תוכלו לבחור ולעצב לפי רצונכם האישי את הריהוט עליו תמיד חלמתם ולקבל ריהוט גן מעץ שישאיר אתכם מחויכים לזמן רב ביותר. אצלנו, תהנו משירות אישי והקשבה לרצונכם וחלומכם האישי לאורך כל הדרך, תוך עבודה עם מומחים בעלי ניסיון רב, חומרים איכותיים וכמובן ריהוט חדש ויפה.

מחכים לכם ממש כאן באתר!

מעוניינים בפרטים נוספים? חולמים על ריהוט גן מעץ ולא יודעים מה הצעד הבא, מה עלות ואורך הפרויקט? אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום ולקבל את כל הפרטים! תוכלו לעצב ריהוט גן על פי רצונכם ותקציבכם האישי ופשוט וקל לשבת רגל על רגל ולצפות בקסם מתחיל! כל שאתם תצטרכו יהיה פשוט וקל לבחור ולעצב, אנחנו כבר נדאג להביא לכם אנשי מקצוע מקצועיים וחרוצים, הנותנים את ליבם בכל עבודה ובכל פרויקט ולספק לכם מוצר איכותי, הנעשה בעבודת יד וישאיר אתכם מאושרים עם ריהוט שלא תמצאו בכל מקום, המעוצב בדיוק לפי רצונכם ותקציבכם. נציגנו ישמחו להסביר, לפרט ולהדריך אתכם בכל שלב לאורך הדרך.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו