ההתמחויות שלנו

חדרי שינה עץ מלא

חדר השינה הוא החדר בו נפגשים סופם של הימים עם תחילתם. זהו המפלט האולטימטיבי מהעולם החיצון (משפחה, חברים, הסביבה הרועשת והסוהנת). המזרון שמתרפקים עליו בשישי בצהריים באנחת סיפוק ובליווי של ספר טוב. ואם הבית הוא המבצר שלנו, המיטה היא האפיריון שמחכה לעטוף אותך בזמן שרעשי העולם החיצון מתמעמעים ומאפשרים לך לצלול לעומקה של שינה מתוקה, רוויה, נעימה ושלווה. חדרי שינה עץ מלא למעשה מלווים אותנו שנים רבות, איכות החומר מדברת בעד עצמה, העץ המאסיבי שנשמר לאורך שנים רבות, שלא סופח אליו מים והבנייה, הטקסטורה, העיטורים, חוזק העץ ושאר הדברים שגורמים לעץ להיות ייחודי ומיוחד באשר הוא. מדובר על חדרי שינה עץ מלא שכוללים את בסיס המיטה, שידות צד, קומודה עם מראה בשילוב עץ מלא בעיצוב אישי ומיוחד ששייך לכם, תוכלו לבחור ולראות אצלנו דוגמאות לחדרי שינה עץ מלא ולהתרשם ממגוון העיצובים אותם אנו מציגים.

חדרי שינה מעץ

אם אתם מתגעגעים קצת לחדר שינה שהיה להוריכם, או לסבא וסבתא כשהייתם קטנים ואם ברצונכם ליצור אווירה כפרית חמימה וטבעית, רגועה שמחזירה אותכם אוטומטית לטבע ולרגעים של פעם, חדרי שינה מעץ כוללים: מיטה, שידות וריהוט נוסף מעץ מלא היוצרים מיד את האווירה הכפרית והרגועה. חדר שינה מעץ מביא אליכם את הניחוחות של הכפר, הטבע, מסורת של פעם, רגעים פסטורליים של ישיבה ביער בבקתת עץ מול האחו ועם להבה קטנה שמחממת מבפנים. אצלנו לא מתפשרים על איכות החומר ובונים לכם חדר שינה עץ מלא איכותי ובעל התאמה אישית מהמרכיבים הכי טובים שיש, עם אחריות לכל החיים ושירות לקוחות שיסייע בכל בעיה או תלונה שתהיה.

חדרי שינה עץ

אם חשקה נפשכם במשהו נוסטלגי, איכותי, להחזיר את עצמכם למקורות ולמשהו שראיתם אצל הדורות הקודמים אתם זקוקים לריהוט מעץ מלא, משמא חדרי שינה עץ איכותיים הבנויים מחומרים מאסיביים איכותיים המחזיקים שנים רבות, שישרתו אותכם לתקופות ארוכות ולא יאכזבו אותכם. חדרי שינה עץ מלא בנויים בהתאמה ועיצוב אישי בהתאם לדרישות שלכם, תוכלו לקבל גם סיוע ממיטב מומחי  השינה שלנו שיתאימו לכם את מה שנפשכם רוצה ותגשים לכם את החלום. כל חדרי שינה עץ שלנו עשויים מאיכות חומרים מהגבוהות ביותר שיש עם אחריות מלאה, כי לאחר ניסיון שנים, ותק, מקצועיות ועבודה עם לקוחות רבים למדנו לבצע עבודות מורכבות ולהעניק ללקוחותינו שירות ברמה הגבוה ביותר, אחריות מקיפה ותכנון עבודות בהתאמה אישית. תוכלו לקבל עוד מידע באתר, שיחה טלפונית עם היועצים שלנו או/ו בהשארת פרטים, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

העיצובים שלנו אצלכם בבית

רוצים שנגיע אליכם לפגישת ייעוץ?

התקשרו עכשיו 074-771-41-62 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

צור קשר

עקבו אחרינו